Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Olghiert | użytkownik

imię i nazwiskoOliwia Dziadkowiec adresSzczecin zarejestrowany07.11.2007 @21:46:26 ostatnio na stronie02.06.2014 @13:56:37



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4106165
digarty142 komentarze625 posty na forum37

komputer / sprzęt
Canon 550D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ponejowa    15.04.2008 @21:02:23
dziękuję.
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~broniu    15.04.2008 @12:22:01
nie bron boze to jest zdjecie praktyczni bez zadnej obrobki
~eMeF    15.04.2008 @12:21:44
dzięki
_______
.::AlohA!::.
~lilaroz    15.04.2008 @12:18:41
Dziekuję za odwiedziny
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~BlackCat666    02.04.2008 @19:13:55
Miałaś z nim doczynienia, tak...?:D
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~Infoter    02.04.2008 @15:50:01
wiem że jestem.. ale po prostu rozśmieszają mnie takie akcje ... "o ten ma głupi avatar. hmm... wywalę go." n/c
~BlackCat666    02.04.2008 @15:15:05
Ok, nie to nie.. Ale wg mnie troszkę przesadzasz z tym całym szatanem... Nawet nie wiadomo, czy on w ogóle istnieje...:/
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~Infoter    01.04.2008 @21:44:30
a co złego jest w moim avatarze?
~BlackCat666    01.04.2008 @20:09:13
Bo uwielbiam ten kolor ponad wszystko!A mogę Cię utwierdzić w przekonaniu, że nic z szatana w sobie nie mam...
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~BlackCat666    01.04.2008 @16:16:22
A co to za znowu znak szatana... Dla mnie to tylko zwykłe liczby...
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~BlackCat666    31.03.2008 @23:18:01
Oj to już od razu myślisz, że jakiś szatanista ze mnie... Czy to widać po moich pracach?:/
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~BlackCat666    30.03.2008 @21:40:46
Przecież ja kocham kolor czarny. Czemu mnie nie przyjęłaś do tej grupy...?
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~Infoter    30.03.2008 @21:24:33
elo

czemu mnie wywaliłaś z grupy?

(nie jestem ani emo ani satanistą xD)
~punxnotdead    25.03.2008 @21:40:51
DZIEKI;] W sumie zgadzam sie z Toba tez by bylo fajnie ale ostatnio same czarne robilam wiec musialo byc na odwrotpzdr.
_______
ZAPRASZAM DO OCENY MOICH PRAC
~Katusia    25.03.2008 @18:59:19
Dziękuję za komentarz No cóż, są gusta i guściki;]
~klaudiaklaudynka    28.02.2008 @13:42:32
10...
Dzięki twoje digarty też fajne
_______
Ja wiem czas leczy rany,
ja wiem czas leczy łzy...
~InChains    31.01.2008 @15:44:51
dziecko, skąd Ty mnie wyczasnęłaś? P:
_______
it was like all slow down, you know. and i was like 'whooow', but i couldn't stop it.
sól w oku wrażliwca.
~Quiden    31.01.2008 @15:44:31
Dzięki
_______
Open your eyes
~sharix    25.01.2008 @19:26:19
dzieki za przyjecie do grupy ;]
_______
Piję wino, palę skręty z kolegami
Wpadnij kiedyś poniszczyć się z nami
~yekaluap    17.01.2008 @21:31:51
Hey! FAjnie, ze tutaj jestes... Widze tutaj ostra konwersacja... (?)
~Dinith    05.01.2008 @18:31:13
dowiedz się co oznacza słowo demon... później prowadź jakąkolwiek polemikę
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~Dinith    04.01.2008 @23:39:00
poczytaj na ten temat choć odrobinę... zdobądź choć odrobinę wiedzy i wtedy się wypowiadaj... dla księdza nawet chłop z widłami może być tym złym i niedobrym, upadłym aniołem brrrrr
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~Dinith    03.01.2008 @21:35:32
kto Ci powiedział, że nie są demonami?
wiesz, że są też dobre demony?
masz spaczoną wizję tego wszystkiego...
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~Dinith    02.01.2008 @23:05:56
I cóż takiego jest nie tak z ostatnią pracą? Rozwiń tej myśli skrzydła proszę.
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
~Dinith    02.01.2008 @23:04:37
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że chociażby biblijne anioły są demonami? Bajkowe wróżki z różowymi skrzydełkami też hahahahha... Nie zrozumiałaś tej sentencji jak należy...
_______
,,Omnia rerum principia sunt parva"...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt